Bibebek_ Biogaia hariç 1.5 aylık oğluma biogaiadan daha etkili hangi damlayı kullanabiliriz 😊 gaz sancımız çok oluyo biogaia çok etkili olmuyo sanki sizden fikir alıp yarın doktora soracağım 😊😊
berosunannesi Bibebek_ sab simplex ve nurse harveys…. ben de sırasıyla önce biogai(o pek işe yaramadı) sonra sab simplex ve nurse harveys kullandım ikisi de bayağı etkili ama zamanla da etkileri azalıyor sanki ☹️
Mrt06 Bibebek_ kimyonlu su , çörek otu yağı veya suyu birde zeytinyağ bunlardan verdım ben çok aşırı gazlıydı tamamen kesti diyemem ama çok çok azalttı
menek16 Bibebek_ biogaia probiyotik aslında bize sab iyi geldi ama bebekten bebege değişir kimine nurse harveys iyi gelir ki bizde işe yaramadı mesela deneyerek bulabilirsiniz
Rozerinn Bibebek_ yani şuanki fiyatını bilmiyorum bırakalı baya zaman oluyo malum günden güne ilaçlara zam geliyo