Asel-23 korkmayın küçük bi müdahale veya antibiyotikle hallederler dua edin ki en üstteki benim 4. kattaki iç dikişim komple patladı sezeryanın 5. günü ölüp ölüp dirildiğim bi acı ile uyandım ağrı demiyorum çünkü diri diri kesiyorlardı sanki beni en üsttekinde bi sorun olmadığı için görünürde bişey de yoktu tomografide göründü bebeğime hasret kaldım 5 ay kucağıma almam yasaktı desem inanırmısınız 😢😢 çok şükür ki geçti o günler