Kızlar arada bebeğime gece maması veriyorum bugun markette arı mama vardı onu aldım normalde kullanıdıklarım suyla hemen olanlardan arı mama ocakta pişiyormuş meğer ben sıcak suyla yapıp yedirdim. Uykuya zor geçti huzursuzdu biraz bşy olur mu korktum 😥