Prensesannesi61 Streptekok Benim bebegimde yeni doğdu 50 gunluk gobegi dustukten sonra icinde parsa kalip buyumeye devam etti 3 kez nitratla yakildi hala kurumasini bekliyorum sizinki nasildi
Kbetul Streptekok kanamaya dikkat edin geçmezse hemen doktora götürün müdahale eriyorlar kanama iyi değil diye biliyorum
Denizdemirr Kızımın 7 günlükke düştü göbeği sonrasımda kanadı ve sarı akıntı geldi hep götürdüğümüzde nitritle yaktılar zaten kulak çubuğu gibi bişey kuruyunca geçti ama sorınunuz bumu tam anlayamadım