Arasus Benim bebeğim 6.5 aylık mamayla büyüyor kendimi suçlu hissetmiyorum çünkü gelişimi çok iyi yaşıtlarından önde gidiyor, bence böyle düşünmeyin sonuçta mama da bebeklere özel üretilmiş bir şey dünya kullanıyor.. doktorunuza danışın ama bu doymama konusunda onun tavsiyesiyle mama verin veya vermeyin