Olur mu öyle şey ben heyecandan bayılcak gibi olmuştum 😂 aşı kadar ağladı hemen sakinleşti. Bizim eczacımız soğutucu sıktı önce sonra tabancayla deldi. İki delim arası sakinleştirmek için kucağıma aldım tabi ama arka arkaya yaptık hemen. Bir de biberon yapmıştım yanımda hazır, sakinleşince de onu verdim, rahatladı. Biraz daha büyük olsa muhtemelen çekiştirirdi diye düşünüyorum ama öyle bir sorun yaşamadık. Sanki hiçbir şey olmamış gibi oldu. 🥹 Erkenden bu işi yapmakta fayda var bence hem bebiş olduğu için çabuk iyilişiyor, hem de hatırlamayacağı bir şey olacak 🙏🏼