Busenurkaya26 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 9 günlük erkek bezinde pembe lekelenme şekilde kan var neden olur doktora götüreceğim ama doktorumuz 27 sine kadar izinli bilen veya yaşayan var mı bu durumu
sirinpatates Busenurkaya26 başka Bi doktora götür bence o kadar bekleme belki önemli biseydir. Bilgim yok ama ihmal etme
Egiskom Busenurkaya26 bizim daha küçükken olmuştu doktor yeteri kadar beslenmezse olur demişti, kan gibi değilde küçük pembe renkti
tosuncukannesi Busenurkaya26 oğlum aynı aylardayken olmuştu kan gibi kırmızı değil ama turuncu pembe karışımı bir renkti yetersiz beslenme den demişlerdi ama sizinki farklı olabilir bence beklemeden başka doktora götürün yada en azından acile falan götürün tahlil yapılsın derim ben
Fatmannny Busenurkaya26 bebeğim yendoğduğun da aynısı oldu doktora götürdüm anne sütü alıyorsa ve anne suyu az kullanıyorsa ondan olur demişti böbrek üreter taşı mı ne ondan da kaynaklanabiliyor bazen demişti sen yine de bir doktora götür
leopardeseni Farklı bir şey yedin mi? Benim bebeğim alerjik olduğu için biliyorum. Belli ki yediğin bir şey alerji yapmış. Bu 3 aydan farklı ne yedin bir düşün ve emzirme boyunca bir daha tüketmemeye özen göster. Doktorda söyleyecektir zaten 🙏🏼
leopardeseni Busenurkaya26 yediğiniz bir baharata alerjisi olabilir. Adım adım giderseniz deneme, yanılmayla anlarsınız. 💛