mimom_1 Burda bi arkadaş bebeğinde reflü olduğu icin hep ayakta dik durduğunu söylemişti benim kızımda gün icinde hep ayakta onu gezdirmemi istiyor koyduğum an ağlıyor ondan olabilir mi acaba
Araslarcaaa mimom_1 bizim reflümüz var. Her beslenmeden sonra kusuyorsa midesinden sürekli guluk guluk sesler geliyorsa su gibi kusuyorsa bunlar maalesef reflü belirtileri. Eğer bunlar var ise her beslenmeden sonra yarım saat kucakta tutun veya reflü yatağına uzatın ve gazını mutlaka çıkarttıktan sonra oturtun veya yatırın
Betelgeuse_ mimom_1 kac aylik bebeginiz? Reflu cogu bebekte oluyor zaten. Uzandirinca aglamasinin sebebi bu olabilir. Yedirdikten sonra yatirmayin hemen. Dik tutup gazini alin. Reflu yastiginda yatirin Sessiz reflu diye bir sey de var yedikleri agzina geliyorsa kusma olmadan yutkunma ve cigneme yapiyorsa sessiz reflu deniliyor, benim oglumda bu sekilde vardi. Zamanla azalarak geciyor korkmayin
Abaegrk mimom_1 benim bebeğime de reflü teşhisi koydu Dr şurup kullanıyoruz 3 aydır ve rahatladı. Ama kusması hiç yoktu ve peynir kesiği tarzda ağzına yedikleri geliyordu beslenirken huzursuzlaniyordu. Birde uykusundan korkmuş gibi çığlık atarak kalkıyordu sebebi mide içeriğinin yatınca ağzına gelmesi dedi Dr. Reflü yatağı aldık sonra
Cclkts Betelgeuse_ ay tam bahsettiğini yaşıyorum. Gece uykusunda yalanmaya başlıyo, ağzına kadar geliyo ama kusmuyor. Uykular haram oldu yavruma ya. Çok huzursuz oluyo o zaman. Gaz çıkartma dik tutma derken yeni beslenme saati geliyo, sonra yeni baştan.
Ariaa Betelgeuse_ merhaba benim bebegimin de ayni sekilde kusmuyor ama mide asidi agzina geliyor. Bugun cok artti uykusu da var ama uyuyamiyor :( sizin gecti demissiniz o donem ilac mi kullandiniz? Biz gastrotuss baby kullaniyoruz ama fayds etmedi dik bile rahatsiz ediyor onu reflu yatagi da rahatlatmiyor.
Cclkts Betelgeuse_ reflü yatağı trednyoldan favorilerden bi tane almıştım doğduğundan beri onda yatıyodu zaten. Belki iyi gelir diye Juno da aldım. Junoyu pek sevemedi içine gömülüyo, diğerinde yatıyı bakalım Ama her türlü tekrarlıyo ya
SOY1986 Geviş getirir gibi çiğniyorsa, emerken kendini geri atıyorsa burnu sık tıkanıyorsa, hırıltısı oluyorsa, yedikten sonra illa ki yediklerini çıkarıyorsa reflü olması kuvvetle muhtemeldir. İli oğlumda da var. Doktorun söylediği reflü belirtileri bunlar
Betelgeuse_ Ariaa kaç aylık bebeğiniz? Zamanla geçiyor büyüdükçe, biz bir şey kullanmadık kendiliğinden geçmişti Beslenmelerden sonra bir süre dik tutun gazını alın mutlaka
Ariaa Abaegrk bizim de oyle 1 ayliktan beri sessiz reflu diyolar gecmeyebler varmis cok uzuldum aslinda bizim 20 gundur cok azalmisti yok gibiydi ama son 2 gundur acaip artti acaba yediklerimden mi oldu anlamadim
Ariaa Abaegrk biraz once ayni dedogibiz gibi sur kesigi agzina geldi ve gece hic uyumuyor. Surup hangisi acaba? Gastrotussbaby mi?
Ariaa Betelgeuse_ 4 aylik su an 1 aylikken baslamisti. Aslinda 20 gundur yoktu dediklerinize ben de dikkat ediyordum ama neden anlamadim inanilmaz artti 2 gundur uyumuyo bu yuzden :(
Ariaa Betelgeuse_ size de doktor sessiz reflu mu dedi bazi forumlarda gecmedigini gördüm, çok üzüldüm yorumlara. Sizin geçmesi moral oldu bana kaç aylıkken geçti acaba? Bir de acaba yediklerimizle alakalı olabilir mi besin alerjisi vs
Betelgeuse_ Ariaa doktor söylemedi ama tahmin etmesi zor bı şey değil 🥲 çiğneme hareketi yapıyorsa ağzına geliyordur midesindekiler o yüzden yapıyordur. Ama geçiyor büyüdükçe geliştikçe organları. Alerji de reflü yapabilir ama tek belirtisi bu olamaz tabi. Çünkü bebeklerin çoğunda reflü var ve çok normal, ilacı da sadece zaman 😊
Ahmetbugram Bizde aynı durumdayız anneler kusma yok ama ağzıma sürekli mide asiti geliyor sanki ağzının içi sürekli dolu gibi o kadar rahatsız oluyor ki yavrum ağlıyor uyumuyor bizde onunla perişan oluyoruz tabii. Artık ne yapacağımı şaştım doğduğundan beri reflu yatağı kullanıyoruz şuan 2.5 aylık gastrotuss baby şurup kullanıyorduk ama iyi gelmedi bazi dönemler aşırı derece de artıyor doktorumuza yazdım gaviscon infant kullanın dedi onu da bir ara kullanmıştık o da iyu gelmemişti şimdi sabah akşam gaviscon öğle ikindi gastrotuss şurup kullanıyoruz. Bir geçse nefes alacağım sanki boğuluyormuşum gibi hissediyorum. Lütfen böyle olup geçen anneler varsa bize moral olun. Resmen reflu sebepli bebeğim hemen büyüsün istiyorum çok yorulduk 🥺
Ariaa Ahmetbugram ben de öyleyim o an çok çaresiz hissediyorum. Gece uykularımız bitt resmen normalde çok uslu kızım ama bu su gelince çok huzursuz oluyor :( gece uykusu uyuyamıyoruz.
Ariaa Ahmetbugram 4 aylık olacağız. Bizim de 1 aylıkken başladı yalnız bizim 20 gündür yoktu anlamadım tekrar oldu ve çok arttı. Besin alerjisi şüphemiz var acaba ondan mı diyorum.