Eminearas60 Merhaba hanımlar oglum 1 aylık olacak emerken uykuda sankı nefesini tutuyor sonra bırakıyor hıgg diye ses cıkartıyor sızdede varmıydı boyle bısey
Hilal-95 Eminearas60 benım oğlumda öyleydi derin nefes alıp tutup bırakıyordu arada suan 15 aylık hala yapıyor ben de tedirgin oluyordum ama bi sorun yasamadık şükür çok dürtüm uyandırdım korkudan bide küvezde felanda kalmıstı ama doktor bi sorun görmemişti canm
Elosnurdan Eminearas60 doğuştan gelen bir durum ama sebebi tam olarak bilinmiyor, google dan bakın dinleyin aynı ses mi diye
Nurinan Eminearas60 benim bebeğim de 3 aylık bazen öyle ses çıkarıyor doktora sordum her bebekte olur nefes alımını öğreniyor demişti benim tedirgin olmam dışında bir sıkıntı yaşamadık
Elosnurdan Laringomalazi olabilir mi? Benim kızımda da vardı, düdük sesi gibi nefes alıp verirken, derin uykuya geçtiğinde kesiliyordu. 1 yaşına doğru geçer demişti doktorumuz, nitekim de geçti çok şükür