Elif26__ Bebegım 3 aylık kılo alımı az ıkı haftadır zorla mama yedırıyorum yedırgımı çıkartıyor azar azar doktor bu ılacı verdi kullanmalımıyım yoksa başka doktora götürsem mı
derenay Ben kullanmıştım hiçbir faydası olmadı kusan bebek ne yapsan kusuyor 6 ayda kesildi bizim şimdiki aklım olsa on tane reflü ilacı ar mama vs denemişizdir hiçbirini vermezdim