minnosonnesi Yürüteç yerine hoppala kullanabilirsiniz. Doktor onu önermişti bize. 6 aydan önce oturmamalı basmamalı diye de uyarmıştı. Yürüteç omurga sağlığı açısından önerilmiyor diye biliyorum. Ayrıca içe/dışa basma gibi yanlış basma alışkanlığına sebep olabiliyor. Yürüteçte çocuk aslında yürümüyor, kendini ittiriyor ve parmak uçlarında yükseliyor sadece. Bacak kasları için hoppala çok iyi geldi bize. Yürüme desteği için de yürüyüş arkadaşı kullanabilirsiniz. Ya da bırakın çocuk ne zaman hazırsa o zaman yürüsün 😊 oğlum 10 aylık oldu, 7.aydan itibaren emekleme çabasına girmişti, 8de tam emekledi, hala emekliyor. Yürütelim diyoruz direkt oturuyor yere, canı istemiyor. Ama sıralama, tutunup kalkma, parmak ucunda uzanma, birkaç dk ayakta durabilme hepsi var. Demek ki zamanı gelmedi diyorum 😊