Hanımlar iyi akşamlar, öncelikle bu zor dönemde kayıp yaşayan herkese başsağlığı diliyorum ve doğrudan dolaylı etkilenen herkese de geçmiş olsun. Bu zor dönemde ben de çok etkilendim her gün üzülmek ağlamak çaresizlik derken sütümde azalma oldu bebeğim de bu sıralar eskisi gibi güzel emmiyordu 3 ay kontrolünde sadece 280 gr almış 5 kilo olmuş doktor zayıf dedi ve vitamin takviyesi verdi bana sütüm için hemen mama vermeyelim dedi idrar tahlili aldı oğlumdan da enfeksiyon vs var mı diye 9 gün sonra kontrol edecek gerçi bebeğimin doyduğuna eminim ağlama sızlanma yok çünkü. Asıl sorum doktor solgar b12 verdi ama nasıl kullanılacağını söylemedi kullananlar nasıl kullanıyor yardımcı olabilir misiniz? Bebeğimin kilo durumunu da çok kafama takıyorum yetemiyorum gibi hislere kapıldım nedense tavsiyesi olan da varsa dinlerim🌹