Benimde eşim şoför genelde tek kalıyorum ist depremini yaşadım çocuktum ama sokakta yattık hatırlıyorum şimdi 8 aylık bebeğimle bunu izlemek görmek beni bitirdi uyku yok yemek yerken o insanları düşünüyorum zaten çocuğumu çok seven bir anneyim hiçbir işimi yapmadan tüm günümü onla geçirip o uyuduğunda işlerimi yapıyorum herşeyi ekstra ilgilenir oldum insanlar evladını verdi betonlara bunları gördükçe sanki benim vücudum paramparça, tüm gece ışığa klimaya bakıyorum artık başım dönüyor sürekli tetikte gibi bekliyorum psikoloji kalmadı