Pişik meselesi yüzünden bezin skt si ini takip etmeye başladım buna da bilmem kaç 2018 yazıyo baya eski toz içinde poşet zama gelince iyi bindiriyolar 300 tl ye aldık 60 küsürlü açmak bile istemedim etrafı berbat toz eşimde iadeden değişimden uğraşmaz söylemedim bile uff çok canım sıkıldı kullanılır mı acep