Asyaa22 Kızlar merhaba oğlum yeteri kadar kg almadığı için doktorum mama başlattı 5 aylik anne sütü alıyordu bu ay yetersiz kalmış hipp aldık sabahtan beri deniyorum ama asla içmiyor biberonla ilgili bi sorun değil çünkü daha önce süt sağıp icirdim aynı biberondan içmesi lazim mamayı
belinayinannesii Asyaa22 nasıl hazırliyosunux mamayı bir dk kadar iyice karıştırmaniz lazım ve ısısı da önemli . bizimki de tukuruyordu megerse tam hazirlayamiyormusuz
leopardeseni Mamayı beğenmemiş olabilir. Biz Aptamil’le başlamıştık ama kızım hiç içmek istemedi. Denemek için başka marka aldık. Şimdi Bebelac Gold kullanıyoruz, tadı daha tatlı muhtemelen ondan sevdi. Başka marka denemeni öneririm.