Kızlar merhaba bir sorum olucak belki yeri değil ama belki aranızda eşi kuyumcu olan vardır bir şey için takılarını bozdurucam ama bakıyorum 14 ayar hep düşük fiyatta altın cikicak mi beklemelimiyiz yoksa dusucek mi bozdurmalimiyiz bilemedim fikri olan var mı acaba