Marshmallow1 Menenjit aşısı vurdurduk dün bebeğimin aşı yerinde şişlik kaldı. Biraz geçmesi uzun sürüyormuş galiba, 2 hafta sonra da 4. Ay aşıları var bu şişliğin olduğu yere başka aşı vuruyorlar mı? Ne yapmam gerek tecrübeliler yardım eder misiniz
Arenmomm Marshmallow1 şişlik için bi havluya buz küpünü sarıp şiş olan bölgeye tutun ben böyle yapıyorum her aşıda şişlik olan bölgeye
Arenmomm Marshmallow1 kızarıp şişiyordu yaklaşık bi 3 gün sürüyordu buz yapmamızı hemşiremiz söylemişti