Aslimm 48 günlük bebeğim var ,sütümün yetmediği günler günde bir kere mama veriyorum. Onun dışında anne sütü alıyor. Her bezinde kaka oluyor bu normal mi, yediğini hemen çıkarıyor gibi. Bir de genelde sarı ama bazen yeşile kaçıyor hafif