Ufak bir örnek vereyim başıma gelmişti. Kızımın daha 40’ı çıkmamıştı. Gazını çıkarmadan yan yatırdım eşimle konuşuyordum. Kafamı çevirdim ki nefesine süt kaçmış. Sırtına vurup kendine getirmiştik. Ondan sonra asla çıkarmadan yatırmadım. Ya diyorum tek kalsaydı😪 Gazdan sonra 15 dk yanında bekleyin yediklerini sindirsin...