Birminikannesiyim Kızlar 35 haftalık hamileyim şimdi hafif bir kahvelik gördüm bugün biraz iş yaptım ondan mıdır ki yoksa Nisan midir bebeğim 2300 su geçen hafta korkuyorum daha çok küçük ve sancım falan yok gayet normalin yani
lceLady Birminikannesiyim çok yoruluncada olabiliyor. Benım diger gebeliğimde öyleydi. Ama yinede bi acilden gidip muane olun derim. Ben gitmiştim şahsen.Dr muane etti sorun yok demişti ama dinlen yorulma demişti. Siz yine bi gidin derim
Sedoa_ Birminikannesiyim nişan sümük gibi oluyor pembe oluyor. Bebek kilo alsın diye protein ağırlıklı beslenin bu haftalarda doktorum öyle demişti
Sedoa_ Birminikannesiyim yorgunluktan oluyor öyle ama tabi bilemeyiz bu durumlarda riske atmayın direkt hastaneye gidin muayene eder nst ye bağlar belki bakarlar. Tecrübeleri aktarıyoruz ama bilemeyiz tıbben