Merhaba dyson v12 aldım 2 haftadır kullanıyorum halı için olan motorbar başlığı aşırı sesli çalışıyor gibime geliyor. Sanki matkap sesi gibi tar tar ses geliyor özellikle de halıya temas etmediği anlarda bu ses çok yoğun duyuluyor. Sizin cihazlarınızda motorbar başlığınızda bu tarz bir ses var mı? Normal mi yani?