Nasil bi uzuntu yasadigiimi sizlerle paylasmak istedim.8 aydir 2. Coxuk icin ugrasiyoruz bir onceki postumda yazmistim.bugun adetim gecitigi icin doktora gittik 60 li yaslarda erkek doktor.esimle gitmistik karnima bakti ultrasonla evet bak kese hayirlu olsun dedi esime bile bak bak diye gosterdi.gidip kan verdik su saate kadar sevincle yerimde duramadim ve suan sonucum 0.100 bunun uzuntusune mi yanayim bu doktorun nasil doktor oldugunu mu dusuneyim.ilk kizimda sezeryanimi yapan nobetci doktordu bu arada.cok buyuk hayal kirikligi çokuntu yasadik beni benim gibi evlat icin cirpinanlar cok iyi anlayacaktir.😢😢