Ek gidaya basladigimizdan beri yemek konusunda sorun yasiyoruz. Bebekken bi sekilde yedirebiliyodum fakat suan asla zorla hicbisey yediremiyorum. Sadece kagvaltisini guzel yapip yogurtlu corba iciyo o kadar baska hicbir besin almiyo. Suan mesela hasta ilac vericem veremiyorum. Hicbiseyi kabul etmiyo napicagimi bilmiyorum. Basina gelen var mi? Cozumu veya oneri bi pedagog vs. 20 aylik olucak yakinda. Makarna vs begeniyo tadini bi kac tane yiyo sonra tukuruyo mesela