Allah kolaylık versin gerçekten.Zorlu bir süreç sizi bekliyor maalesef .Meme reddi ,gece saat başı uyanma ,boş boş ağlama krizleri ,sürekli kucak istemesi,ekstradan elin sürekli ağızda olması gibi gibi.Biz yeni bitirdik atak haftasını .Zor ve yorucu geçti.