Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 hafta sonra 4 aylık olacak mama artı anne sütü şeklinde gidiyoruz. Bu hippin kaşık mamaları var ya 4. Ay itibari ile kullanılabilir diye ondan kullansam bir sorun olur mu acaba kullanan var mı birde 4. Ay atağımız var ne memeyi kabul ediyor ne mamayı ne yapacağımı şaşırdım hani en azından aç kalmaması açısından bir öğün şeklinde versem