Hayırlı akşamlar adetim aldıgım ilaçlardan dolayı gecıkmiş olabılır dıye düşünüyorum 13 gün gectı (hamıle degılım) dün pembe renkte akıntım geldı bu sabahta kahverengı yogun bı sekılde geldı ve akşama kadar hiç bısey gelmedi düzenli namaz kılan bırısıyım ve ne yapacagımı bılmıyorım yardımcı olurmuusnuz