Prenses_annesi04 Arkadaşlar guvenilirmi ürün alicamda geçen bı yerden aldım dolandırıcı çıktı haliyle korktum yine olur diye elisveris yapan varsa yazarmi lütfen
sevimlienerji Prenses_annesi04 yıllardır alışveriş yapıyorum güzel sadece kargo geç geliyor biraz. Birde bazı ürünler çok kaliteli bazen kalitesiz de olabiliyor Mesala mont aldım çok güzel herkes bayıldı Pantalon aldım ilk yıkamada rengi gitti
yorgunanneeeee Prenses_annesi04 Bende almıştım bir kaç parça bişey ama hiç kaliteli değiller. 2 ürünü de yanlış göndermişler aradık söyledim iade edin o zaman ne yapalım tarzında konuştular. Pek memnun kalmadım ben
MinikPrensesannesii Prenses_annesi04 idare eder ürünleri ama çok saçma şekilde aşırı arttı fiyatları 100 e aldığım gömlek 2 ay olmadan 230 oldu kargo saçma derecede pahalı 300 üzeri kapıda ödemeleri yok
Prenses_annesi04 MinikPrensesannesii herşey öyle olmuş ona göre bu site bana uygun geldi ya ama.istedigim.urunelr tükenmiş
Prenses_annesi04 sevimlienerji işte kumaştan kumaşa fark var mesela modaşah var bana göre uygun ve ürünleri çok kaliteli bende sizlere onu tavsiye edim ve guvenilirde