Arkadaşlar merhaba herkese. Bebeğim son4-5 gündür öksürüyordu. Doktora götürdük. Çenesinde kırmızılıkta vardı. Bize zyrtec alerji şurubu verdi yolladı. Bu gün sabah ateşlenince direk acile gittik. Acildeki doktor enfluvir, klamer ve ronkotol yazdı. Bide 6 saatte bir ateşi olsun olmasın calpol ver dedi. Akşama kadar 37nin altına düşmedi ateşi. Neyse akşam oldu çorbasını yaptım iki kaşık anca zar zor içti kustu. Sabah da bişey yememişti. Emzirdim, kustu. İlaçlarını verdim, kustu. Ne versem kusuyor. Tekrar mı acile götürsek ne yapsak şaşırdım kaldım.
7 ay 20 günlük.