Melisannak1 3 öğün yediriyorum. Kahvaltı- akşam yemeği bir de yatmadan önce yoğurt meyve bebe bisküvisi yapıyorum. Gece tok tutması için. Asitli yiyecekler(portakal limon mandalina gibi) ve içecekler kendim de tüketmiyorum oğluma da denetmedim daha. Sizinle aynı ay.