Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 11 günlük son 1-2 haftadır asssla yatmak istemiyor sürekli kendini mekik çeker gibi kaldırıyor. Hafif destekle oturur pozisyona getirdik birkaç kez ve ağlaması duruyor keyifleniyor. anladık ki oturmak istiyor. Doktora sordum bir zararı var mı diye destekli oturtabilirsiniz dedi. Ay olarak biraz küçük geliyor ama kendisi kafasını ve vücudunu dik tutabiliyor. Sizce bir sorun olur mu? Bebeklerinizi ne zaman oturtmaya başladınız? Bir de oturma destek minderi almayı düşündük kullanan var mı aranızda? Memnun musunuz?