Herkese iyi akşamlar, öncelikle tüm depremzedelerimize geçmiş olsun. Hayatını kaybedenlerede Allah tan rahmet dilerim. Böyle bir günde bu tarz bir konu açmak pek hoş değil belki ama malesef mecbur kaldım. Biraz önce elektrik süpürgem bozuldu. Yaklaşık 12 yıldır kullanıyorum. Çokta memnundum. Önerebileceğiniz küçük, kullanışlı, emiş gücü güzel bir marka-model var mı? Malum çocuklu ev sık sık kullanıyoruz.