CanselUmut24 canım bende salliyordum gündüz hep ayaktaydı gecede sık uyanmaya başlamıştı bı gün denedim koydum besigine uyku arkadaşı var onu verdim emziğini verdim bı kaç kere kalkmaya çalıştı ağladı emziği felan tekrar verdim sustu 40 dkda daldı gün geçtikçe dalma süresi azalmaya başladı 5 buçuk aylıkken verdim bende iki haftadır oyle uyuyorr hem daha rahat etti birde piş piş sesi var onu da söyleyeyim güzel gidiyor şuan ilk yatirdigimda besigine omzunu tuttum poposunu okşadım güvende hissetmesi gerekiyor bence bebeğin bu çok önemli bir nokta diye düşünüyorum inşallah yaparsın cok ağlama olmadı zor olmadı benim için bebeğim uyumluydu inşallah seninkide öyledir canim