Nargiza97 Bebeğimin alt 2 dişi çıktı öndekiler, şimdi yukardan yandaki dişlerin birisi çıkıyor, bebeklerde oluyormudur öyle yukardan ilk öndekiler çıkması gerekmiyor mu, resim paylaşırdım ama uyuyor şu an benim de kafama takıldı🤔
mucizemoglummmm Nargiza97 Sırasıyla çıkmayabilirmiş. Benim oğlumun da alt 2 üst 3 çıktı. Birkaç gün aşırı huysuz olunca ağzının içine baktım. Sağda ve solda aşağıda azı dişi çıkarıyor. Ben de şaşırmıştım. Sağlıkla huzurla büyüsünler 😌