Kızlar ilk bebeğimde sağa sola dönüşümlü yatırıyordum ama kendi dönmeye basladiktan sonra hep sırt üstü yattı kendi isteğiyle ve kafasinin arkası düzlesti düz kafa yastiği aldım 5. Aydan sonra da işe yaramadı simdi tekrar hamileyim 2. Ye kullanmak istiyorum ama nasil kullanirim bilmiyorum yenidogandan itibaren cevirmeden saga sola direk dümdüz ona mı yatıracağım yoksa yine cevirmeye devam mı edecegim birde yenidogandan itibaren hangi aya kadar kullanılmalı tesekkurler