Canım suan çok normal sürekli emecek tadını çıkar o anın yorgunluğuyla belki hissetmiyorsun ama en kıymetli anlar. Bir bütün gibi adeta ☺️🌸 Aylık kontrolüne az kalmış kilosundan da anlarsın doyduğunu. 6 kere falandı galiba cisli bez görünce doyduğuna emin olun diyorlar.