berna5225 bebeğim 1 haftadır sadece alerji maması kullanıyor tadı çok kötü olduğu için doktor vanilya şurubu önerdi o şekilde içiyor ama 3 gündür kallarında döküntü ler olmaya başladı alerjik gibi sanırım vanilya ya da alerjisi var nasıl tatlandırabilirim
Melekbas berna5225 hepsi denedim evolvia iclerinde en iyisi icmiyorsa birde onu deneyin. Banada doktor vanilya ozu ve kuru kayisiyi haslayip suyunu mamaya ilave etmemi soylemisti malesef oylede icmedi en son saatlerce ac kalip susmayinca ben pekmezle bile denedim yine icmedi tatlari o kadar kotu ki hakli olarak begenmiyorlar. Evde bebe biskuvisi yaptim ben o sekilde icti eger ayi cok kucuk degilse deneyebilirsiniz
Kaderyilmazzz berna5225 benim bebeğimde ,aptamilin alerjik mamasını kullanıyor , doktor en iyisi bu olduğu için içimi kolay olduğu için bunu yazıyorum dedi 3 aydır onu kullanıyoruz içine hiç birşey katmıyorum bebeğimde içiyor
gamzearass Sunshine_ biz de alerji maması kullanıyoruz. İlk başlarda vanilya şurubuyla Denedim ama sonradan bırakmak İstedim. 1 hafta falan az az içti. Sonradan alıştı.
berna5225 Melekbas bebeğim 4 aylık bşdere neocate verdi çok kötü kokusu ve tadı var vanilya yla içiyordu ama oda alerji yaptı ek gıdaya başlamadığı için başka bişey de aklıma gelmedi
berna5225 Kaderyilmazzz bizde neocate verdi 4 aylık bebeğim ama sade içmedi o yüzden vanilya da alerji yaptı fikir almak istedim teşekkür ederim
teacherozlem berna5225 iyi akşamlar benim ilk kızım da alerjikti ikinci de ilki mamayı bir türlü almadı kızımın gaitada kan ile belirti vermişti aptamili vanilya ile vermiştim ve o da kanamaya sebep olmuştu çünkü alerji yapmıştı aptamili aramıştım şeker koyun demişti ben şeker ekleyerek tatlandırmıştır hatta o şuruplardan daha az zararlı olduğunu söylemişlerdi. Prof da bana şeker koy demişti
berna5225 teacherozlem şeker hiç duymadım deneyeyim teşekkür ederim sade kesinlikle içmiyor bizde neocate verdi
Emine5546 teacherozlem şekermi şeker verilmezki 1 yaşa kadar bizimde prof asla şeker kullanma dedi vanilya özü aynı şekilde ilginç
Bizimhikayemiz berna5225 canim ayni mamaya bizde başladik bebegm bugun ilk defa içti başta bi kafa salasi sonrasinda 120 cc içti aceba begendi mi begenmese icmezdi değil mi
teacherozlem berna5225 rica ederim ben de öyle çok çaresiz kalmıştım kızım da cin gibiydi almamıştı mamayı hiç bir şekilde ama bak az kat bir de mamayı kaynar su ile hazırlama ılık olsun o da çok koku yapar
menek16 berna5225 bizde 5 gündür alerji mamasına geçtik doktor evolvia rp yazdı hatta burada okuduklarımdan dolayı vanilya surubu ve ya pekmezle tatlandırayım mı diye sormuştum içer merak etme kötü değil içmezse konusuruz dedi ama çok şükür sorun olmadı içiyor
berna5225 menek16 bende tekrar sadeyi denicem içmiyor ama ikisinde dokundu şuan yapacağım bişey kalmadı bnmde
tosuncukannesi berna5225 vanilya alerji yapıyorsa tek aklıma gelen doğal pekmez doktorumuz öyle söylemişti ama benim oğlum hepsini reddetmişti en son cok acıktı artık iyice ağlamaya başladı içmeye mecbur kalmıştı bir daha hiç tatlandırıcı koymamıştım
berna5225 tosuncukannesi çok iyi yapmışsınız benim bebeğim aşırı meme düşkünğydü ilk başta Red edince vanilya şurubu yla alıştı dün pekmez verdim oda rahatsız etti şimdi mecbur sade alışması lazım