Tazeanneveminigi siz o kadar benim bebeğimi ve beni anlatmışsınız ki çok şaşırdım. 15 günden sonra inanılmaz gaz sancıları başladı metsil i çok düzenli verdim hiç bir işe yaramadı. Sonra bio gaia damla aldık bir nebze işe yaradı. Damla bitti bizim gaz bitmedi. Şimdi de nurse harvey’s colex şurup aldım o bizde çok işe yaradı. Onu içtikten sonra 1 saat içinde rahatlalıp uyudu hep. Hatta ben damlasını da aldım normalde damla gaz için şurup takviye olarak biliniyor. ama çocuk doktoru özellikle şurup alın bazı eczacılar bilmez dedi. 2 ay 21 günlük olduk çok şükür gazı büyük oranda bitti en azından kendi çıkarabiliyor artık. Şimdi de atak dönemimiz geldi sanırım akşamları bi huzursuzluk sebepsiz ağlamalar var. Eller sürekli ağızda. Normalde çok obur ve güzel emerdi şimdi aç olunca emiyor onun dışında memede ağlayıp istemiyor. Anladım ki büyümek de büyütmek de çok kolay değil Allah gücümüzü kuvvetimizi arttırsın. Evlatlarımıza sağlık , huzur versin❤️🙏