Themhrmom biz o ara 4 kullanıyorduk sanırım tam hatırlamıyorum ama çünkü ben genelde molfix kullandım üstünde yazan kilo uymuyor zaten de bacak kısmını sıkıp kızartmaya başladıkça büyük boya geçtim hep pek ayına dikkat edemedim ama 4 ila 4+ arasında aşırı bi fark yok kısa sürede 5e geçtim o yüzden bence almışken 4+ alın çok farklı değil zaten