3goktgmom 36haftada doğurdum 4 günlük olduk bebeğim devamlı uyuyor ztn şuan emzik vermiyorum ne zaman verdiniz siz alistirdiz şuan dgl ama ilerde kolaylık olck diye emmesini istyrm şuan erken geliyor şimdi vermiyrm diye sonradan tutmazsa diyede korkuyrum
Bebegimm1 3goktgmom doğdugunda verdm sadece alışması için karnı açken hiç vermedm tok oldugunda 5 dk anca oda alışması için sonradan yadırgamasın diye genelde uykuya geçişte kullandım
Krcesme Doğduğu gün hastanedeyken vermiştim uyurken ağzında çok bırakma o saldığında emziği al bence çenesi yorulursa emmek istemez