Oğlum ilk 5 ay sadece anne sütü aldı. Daha sonra meme mama şeklinde gittik. Mamadan sonra emmesi azaldı ama yine de Mamadan önce emiyordu. 3 aylıkken emziği bırakmıştı ve 8. Ayında emziğe başladı ve asla bırakmıyor. Emziğe alıştığında beri uyanıkken mamayı asla içmiyor. Kaç defa mama değiştirdik yok, uyurken içiyor ama uyanıkken asla. Biberonumuz lansinoh emziğimiz Philips. Acaba Philipsin ucuna alıştığı için lansinohu almıyor olabilir mi? Başına gelen var mıdır acaba?