Haticeselcuk16 bebeğimin kan şekeri düşük çıktı yeni doğan ünitesine aldılar bilgi alıyoruz tabi ama tatmin olamıyoruz ne kadar durur yada süreç nasıl ilerliyor benim gibi durum yaşayan annelerimiz varsa benimle paylaşırmısınız
MinnakAsel Minik_oglum geçmiş olsun yoğun bakımda mi auni sorunu bizde yaşadık ama kızım yoğun bakıma girmeden kan şekerini yükselttik çok şükür
Minik_oglum MinnakAsel kuvezde sekizinci günü bugün üç gündür başka odaya aldilar emzirmek için veriyorlar kan şekeri sınırın altına düşmüyor uzun süredir ama bir ilaç istediler bizden onu kullaniyorlar dozu azaltiyorlar tamamen ilacı kesip kontrol edicekler şuan beklemedeyiz
MinnakAsel Minik_oglum çok çok geçmiş olsun Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin korkmayın düzeliyor biz serviste atlattık iki günde yarım kilodan fazla vermişti bizimde sikintiliydi ama geçiyor içinizi rahat tutun
Minik_oglum Haticeselcuk16 bizde çok iyyiz şükür kuvezden çıktıktan sonra da hiç bir sorun yaşamadık kan sekeriyle ilgili
Haticeselcuk16 Minik_oglum aynı şekilde bizde 1 hafta kaldık yogun bakımım bana hediyesi 1 hafta da. Biberona alışması oldu ve. Beni emmedi ben sürekli sagdım verdim 5 ayımız doldu artık ama mamaya geçtik