Devushka Mervemasal bende şuracıkta durayım bizimde iki hafta sonra 4 ay aşıları korkunçtu umarım 6 ay öyle değildir
Ezgimstf Mervemasal Devushka Perismom Orkidemm valla biz olduk hiç bir yan etkisini görmedik ☺️ Umarım sizlerinde öyle olur