Nazgok Merhabalar kızımın kakası 2 gündür koyu yeşil neyden olur ki ? Annenin yediği diyorlar ya da üşütmüştür diyorlar bu arada kızım 5 aylık.
Bebegimm1 Nazgok üşütme değil yeşil sarı yapılan kaka rengi normaldir doktoruma sormuştum 2 aylıktı o zaman şuan 2 yaş 2 aylık hala yesil ve sarı yapar