nibado ay aynı aynı bizde 3 ay 26 günlüğünüz.Gece uykularımız filan çok iyidi.Şimdi 2-3 saatte bir uyanıyor hele 2 gündür gece 3 te uyanıyor 5 e kadar uyumuyor naptıysak uyutamıyoruz.Çok zor geçiyor çok.Gündüzleri yarım saat anca uyuyor.Derin uykuya geçişi çok zor oluyor.Emerken memeyi bırakıyor etrafa bakıyor bana bakıyor ben tekrar ağzına vermesem aklına gelmeyecek😂