Sanırım o meşhuuuur 4. ay atağına biz de girmiş bulunuyoruz. Oğlum 3 ay 25 günlük bir uyku düzeni tutturmuştuk her şey iyi gidiyordu birkaç gündür gece asla yatağında yatmıyor benimle birlikte yatıyor ve ellerim ellerinde olmadan uyumuyor tüm gece koyun koyunayız. Gündüz deseniz önceden 1.5-2 saatte bir uykusu gelir uyurdu şimdi 3 saati geçiyor uykusu olmasına rağmen sürekli etrafı izlemeye çalışıyor kafasını geri atıyor bir de. Emerken de aynı şekilde dikkati hep dağınık sürekli sağa sola bakıyor sabahtan beri doğru düzgün hiç emmedi. Sürekli huzursuz, sinirli…
Kaç gün sürüyor bu 4.ay atağı hanımlar, meme reddi olacak diye de korkuyorum. Sizin nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz?