Busrabsr Kizlar bebegim 14 aylik bianda oglen uyurken uyandi ugunup kaldi 1 saat susturamadim ikinjp durdu atesi cikti bogazida agrimis ama ikinmasini anliyamadim cok agladi sabahda kakasini yapmisdi azda olsa ama kabizlikda yok gibiydi😌
Ysgl26 Busrabsr oğlum 8 aylık diş çıkarıyor. Gece uykusunda ıkınıyor ara sıra ben de ilk başta kabız öı diye düşündüm ama değil.doktorumuz diş döneminde ıkınma olur ağrıyordur canı acıyordur diyor
Busrabsr Ysgl26 ama boyle gaz doluda onu cikarmaya calisir gibi kipkirmizi kaliyordu bildiginiz mukuslu yapicak gibiydi
Busrabsr Ysgl26 atesi olunca ıhlama degil de boyle bildiginiz kaka yapacaginda zorlama gibi ikiniyordu
Evaninanasi EzgiG bizim de 4.5 aylık. 3 gündür ıkınma başladı ve elleri ile alt dişlerini kaşıyor. Şişlik var. Muhtemelen denildiği gibi dil döneminde ıkınma olabiliyor çünkğ bizim de gaz sorunumuz yok.
EzgiG Busrabsr gaz konusunda çok sorun yaşamıyoruz ya şükür geçen ki kontrol de diş çıkartıcak muhtemelen demişti de
EzgiG Evaninanasi bizim de 4.ayından itibaren herşeyi ağzına sokup kaşıma çabası salyasının akması kafa ateşi herşey dişi gösteriyor ama henüz bişey yok 😅