Güzel anneler çok güzel emmen bir bebeğim vardı şuan 4 aylık ve sadece 5 veya 10 dakika emiyor ve 3 4 saat emiyor ondan sonra önceden ise daha sık emiyordur sizin de bebekleriniz böyle oldumu yada oğlum emmeyi mi terkeyecek diyorum ya da deprem bölgesinde yaşıyorduk ondan dolayı mı böyle oldu bilemiyorum ne olur bana yardımcı olun