Zaz24 Bebeğim 3 aylık tam. Bu zamana kadar her gün mutlaka en az 2 kere kaka yapardı. Son 2 haftadır iki günde 1 yapmaya başladı. Hatta bazen 4 gün geçiyor 5.günde yapıyor. Bu durumla karşılaşan oldu mu? Sadece anne sütü tüketiyor
Yeni-anne22 Zaz24 bizimde öyle 2. Aya girer girmez azalmıştı günde 2 kere falan yapmaya başlamıştı niye öyle bilmiyorum
EzgiG Zaz24 benim de öyle oldu şimdi oğlum 6 ayı doldurdu anca haftada bir yapıyor Dr sorduğum da 10 güne kadar normal demişti
uznnzu- Ben ebeye sordum bende 1 aylık ilk zamanlar çok yapıyordu şimdi az bazen 3 güne bir felan normal dedi büyüdükçe daha az yapacak 4,5 güne bir yapabilir küçük tuvaletini yapıyorsa sorun yok dedi