Ben 17 günlükken hastaneye götürdüğümde gram bile almadığını görünce beni relaktasyona(emzirme danışmanlığı) yönlendirdi orada anladık ki yanlış tutuş ve yönlendirilmeden dolayı bebeğin yalnızca ilk sütü aldığını ve asıl kilo yapıcı yağlı sütü alamadığını anladık. Şimdi iki buçuk aylık meme mama gidiyoruz ama mamayı azaltmaya çalışıyoruz. Güzel toparladı