Bugün bebeğim emzirmeye kalktıkça katıla katıla ağlamaya başladı 3 kere denedim memeye geçtiği gibi ağlıyor ve çok aç olduğu halde nedeni ne acaba 29 günlük 1 çay kaşığı rezene verdim gazı rahat çıkarsın diye acaba dokundu mu çocuğa bilemedim ne yapacağımı ilk defa böyle bisey geldi başıma çok üzüldüm niye sadece memede ağlıyor ki 😔